1/5/23

És molt important ajudar els altres a elevar-se amb tu per poder aconseguir plegats el triomf

OBRE LA FINESTRA                               

Obre la finestra del teu cor perquè això bo et trobi i et porti vents a favor teu, no saps com ets de fort, fins que no et queda una altra opció que ser fort, però encara més, ni tan sols es tracta de ser fort, la qüestió principal és sentir-se fort i ser intel·ligent.

Oda a l'amistat, al nosaltres, al grup, a la família i al formiguer, que encara que el segueixi veient disgregat, desunit, enfrontat, i mirant cada membre i formiga pel seu formiguer i interès, sense cap canvi o esperança de canviar aquesta societat desassociada, em presto desinteressadament a engalanar, exalçar i lloar aquests valors que regeixen la meva vida, els meus principis, la meva ètica personal i filosofia de vida, com ho són aquells que forja l'amistat, l'honor i el compromís cap als altres: jo sóc tu i tu ets jo.

La majoria pensa que es pot assolir l'èxit, el triomf, fins i tot la glòria per un mateix o a nivell individual, que n’estan d’equivocats, ja que la seva percepció i noció del que significa èxit i triomf la conceben com una cosa personal. Doncs jo us dic que no hi ha res comparable quan aquest èxit i triomf fins i tot aquesta glòria i felicitat també l'assoleixen els altres amb tu.

Per això és molt important ajudar els altres a elevar-se amb tu per poder aconseguir de la mà aquest triomf. Aquest desig comú fraternal d'amistosa relació entre els uns i els altres, és la millor carta que té la humanitat per poder per fi elevar-se unida, pel bé comú, pel bé de la justícia justa, pel bé de la veritat, pel bé de la llibertat i el planeta en conjunt, aquest és el veritable canvi a tenir en compte.

Sergio - Aguila Solitària – Juliol 2022

https://paraisourbion.blogspot.com/

(traducció al català de l’article original)

No hay comentarios:

Publicar un comentario