4/11/22

Una proposta molt interessant i encara més en els temps en què ens trobem

D'AGRICULTOR AL CONSUMIDOR 


GRUP GENERAL: https://t.me/+HxEjeJtI9T5jYzc0

QUE GAUDIU D'AQUEST GRUP I ELS SEUS SUBGRUPS I US DONEM LES GRÀCIES A TOTS PER L'ACOLLIDA.


PRODUCTORS:

PREGUNTES MÉS FREQÜENTS:

- Un cop ets al Grup General és obligatori ser-hi?

NO, però si no hi ets no et podràs assabentar de preguntes i respostes i petits comentaris o explicacions que es fan sobre molts productes.

- És obligatori estar als 8 subgrups de productors?

NO, cada consumidor és lliure d'estar en 1 grup o en els grups que cregui oportú.

- Un cop tinc clars els meus grups de productors, com faig les meves compres?

Contacta amb els teus preferits i cerca el preu que s'acomodi al teu pressupost.

- Si tinc un problema amb una compra, què faig?

Primer intenta solucionar-ho amb el teu productor i també pots exposar-lo a un dels 5 administradors.

- He de fer fotos o vídeos en rebre la meva compra?

Sí, a més de tenir-la com a suport davant d'un problema et servirà també per penjar-la aquí i agrair-li-ho al productor així com donar una empenta a la resta de consumidors indecisos.

- Hi ha un llistat de productors en PDF?

NO, n’hi havia abans però hem decidit eliminar-lo per evitar problemes pel tema de la llei de protecció de dades.

- Si no m’aclareixo bé amb el telegram què puc fer?

Demaneu-nos ajuda als administradors i us ajudarem.

---------------------------------------------------------------------------------------


No hay comentarios:

Publicar un comentario